Fordele for administrator

Vi tager ansvar for, at pensionsløsningen er nem at administrere.

En moderne firmapension skal både være til at forstå og nem at håndtere i det daglige. Derfor har vi forsøgt at gøre arbejdet som administrator så brugervenligt og effektivt som muligt. Fra praktiske værktøjer til vejledninger, hjælp og rådgivning.

e-Pension - alt foregår online

Hjørnestenen her er e-Pension. Et internetbaseret koncept til firmakunder i SEB Pension. 

  • Tilmeld og frameld medarbejdere
  • Frameld medarbejdere der stoppe
  • Ændre indbetalinger og reguler lønnen
  • Administrer medarbejdernes orlov
  • Vi giver besked, når der er noget du skal tage dig af

Alt foregår online, så du slipper for manualle arbejdsgange og blanketter.

Det bliver kort sagt lettere at administrere pensionsordningen - og samtidig får du tryghed for, at vi løbende følger op og rådgiver, hvis din - eller dine medarbejderes - pensionsordning bør tilpasses.

Læs mere om e-Pension

Du er altid velkommen til at ringe til os på 33 28 28 28, hvis du har spørgsmål eller har brug for et godt råd om din egen eller hele virksomhedens pensionsløsning.