e-Pension

Nem og tilgængelig pensionsordning.

e-Pension er et internetbaseret koncept til firmakunder i SEB Pension. Det bliver lettere at administrere pensionsordningen - og samtidig får du tryghed for, at vi løbende følger op og rådgiver, hvis din - eller dine medarbejderes - pensionsordning bør tilpasses.

Let administration

e-Pension gør det nemt at overskue og gennemføre alle de praktiske, administrative opgaver ved firmapension.

Vi giver besked

Vi giver jer besked, hvis der er noget du, som administrator, skal se på. Det kan være, at der skal ses nærmere på en indbetaling eller en ændring på en ordning.

Brugeroplevelse i top

Tilmelding af nye medarbejdere, skadesanmeldelser og fx ændringer af løn og andet sker online - enkelt, effektivt, uden ventetid og uden de fejlmuligheder, der opstår ved manuelle arbejdsgange.

Medarbejdertilfredshed er vigtigt

Der er også adgang til online-statistik og til løbende tilfredshedsmålinger blandt medarbejderne.

Også for dine medarbejdere

e-Pension giver jeres medarbejdere nem indgang til et samlet, overskueligt overblik over deres pensionsforhold og adgang til vores rådgivningsværktøjer.

Vi giver jeres medarbejdere endnu mere tryghed for,  at deres pensionsordning løbende bliver tilpasset deres konkrete behov og livssituation.

Læs mere, om e-Pension til dine medarbejdere

Se demo af e-Pension til administratorer