Hvis du ikke er tilfreds med vores kundeservice
I SEB bestræber vi os altid på at lytte til dine ønsker og yde en god kundeservice. Langt hen ad vejen gør vi det godt, men det kan ske, at vi laver fejl. Dem vil vi gerne lære af og rette op på. Hvis du ikke er tilfreds med den service, du har fået, er du velkommen til at kontakte SEB's klageansvarlige.
SEB Kort
Bernstorffsgade 50
Postboks 100
0900 København C
Telefon: 36 73 74 00
E-mail: sebkort@sebkort.dk
Eurocard
Eurocard Kundeservice
E-mail: kundeklager@eurocard.dk
Hvis du ikke er tilfreds med behandlingen af din klage
Oplever du ikke, at din henvendelse fører til en tilfredsstillende løsning, kan du vælge at indbringe din klage for Det Finansielle Ankenævn eller for EU-Kommissionens online klageportal:
Det Finansielle Ankenævn
St. Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K
Telefon: 35 43 63 33
www.fanke.dk
EU-Kommissionens online klageportal
Klagen indgives på http://ec.europa.eu/odr
Ved denne indgivelse angives SEB's e-mail adresse seb@seb.dk
Selskabsoplysninger
Skandinaviska Enskilda Banken, Danmark, filial af Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ), Sverige. CVR-nummer: 19 95 60 75. Swedish Companies Registration Office: 502032-9081.
Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) er registreret i Sverige som et aktieselskab. Tilsyn føres af Finansinspektionen og af de lokale finansielle myndigheder i de lande, hvor filialer og datterselskaber er til stede.