Gå til søgefunktion Gå til indhold

Din browser er forældet. For en bedre og mere sikker brugeroplevelse anbefaler vi, at du benytter en anden browser.

Klagevejledning SEBinvest

Læs her, hvad du kan gøre, hvis du er utilfreds og ønsker at klage. Er du utilfreds med noget, der vedrører egne konti, depoter eller rådgivning om dine investeringer i SEB-foreningerne, bedes du kontakte dit pengeinstitut eller din rådgiver.

Produkter fra SEB-foreningerne

Er du utilfreds med noget, der direkte vedrører produkterne fra SEB-foreningerne, kan du skrive eller ringe til:

Investeringsforvaltningsselskabet SEBinvest A/S
SEB-huset
Bernstorffsgade 50
1550 København V
Telefon: 33 28 28 28

E-mail: sebinvest@seb.dk

Her kan du sammen med en medarbejder gennemgå forløbet, der har ført til din utilfredshed og få en forklaring på den problemstilling, som har ført til utilfredshed.

Klageansvarlig

Såfremt denne dialog ikke fører til et for dig tilfredsstillende resultat, kan du kontakte SEB-foreningernes klageansvarlige:

Investeringsforvaltningsselskabet SEBinvest A/S
SEB-huset
Bernstorffsgade 50
1550 København V
Att.: Direktør Lise Bøgelund Jensen

E-mail: lise.bogelund.jensen@seb.dk

Ankenævnet

Er du ikke tilfreds med SEB-foreningernes behandling af din klage, kan du henvende dig til "Det finansielle ankenævn".
Det er Forbrugerrådet og Finans Danmark, der står bag ankenævnet:

Sekretariatet for det finansielle ankenævn
St. Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K

E-mail: sek@fanke.dk
Telefon: 35 43 63 33

Er du erhvervskunde?

Såfremt du er erhvervskunde, kan du kun forvente at få behandlet din klage af Det finansielle ankenævn, hvis dit kundeforhold ikke adskiller sig væsentligt fra et privat kundeforhold.

Produkter fra SEB

Såfremt du er utilfreds med noget, der vedrører øvrige produkter der udbydes af SEB i Danmark, skal du henvende dig til:

SEB
SEB-huset
Bernstorffsgade 50
1550 København V
Att.: Legal