Klagebehandling

I SEB bestræber vi os altid på at lytte til dine ønsker og yde en god kundeservice. Langt hen ad vejen gør vi det godt, men det kan ske, at vi laver fejl. Dem vil vi gerne lære af og rette op på. Hvis du ikke er tilfreds med den service, du har fået, er du velkommen til at kontakte SEB's klageansvarlige:

SEB Kort

Telefon: 36 73 74 00

E-mail: sebkort@sebkort.dk

Klager vedr. Diners Club:
Diners Club MedlemsService 
Telefon: 36 73 72 39
E-mail: dinersclub@dinersclub.dk

Klager vedr. Eurocard:
Eurocard KundeService
E-mail: kundeklager@eurocard.dk

SEB
Bernstorffsgade 50
Postboks 100
0900 København C

Virksomheder, Institutioner og Private Banking

Erik Hallengren

Head of Legal
Telefon: 33 28 11 19
E-mail: Erik.Hallengren@seb.dk

SEB
Bernstorffsgade 50
Postboks 100
0900 København C

Fører henvendelsen ikke til en tilfredsstillende løsning, kan du vælge at indbringe din klage for Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8 B, 2. sal, 1256 København K, tlf. 35 43 63 33, www.fanke.dk eller for EU-Kommissionens online klageportal, hvor en klage indgives på http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage for EU-kommissionens online klageportal skal SEB's e-mail adresse seb@seb.dk angives.