I SEB bestræber vi os altid på at lytte til dine ønsker og yde en god kundeservice. Langt hen ad vejen gør vi det godt, men det kan ske, at vi laver fejl. Dem vil vi gerne lære af og rette op på. Hvis du ikke er tilfreds med den service, du har fået, er du velkommen til at kontakte SEB's klageansvarlige:
SEB Kort |
Telefon: 36 73 74 00
E-mail: sebkort@sebkort.dk
Klager vedr. Eurocard: Eurocard KundeService E-mail: kundeklager@eurocard.dk
SEB Bernstorffsgade 50 Postboks 100 0900 København C
|
Virksomheder, Institutioner og Private Banking |
Charlotte Fredborg Ørtoft
Head of Legal Telefon: 33 28 11 23 E-mail: charlotte.fredborg.ortoft@seb.dk
SEB Bernstorffsgade 50 Postboks 100 0900 København C
|
Fører henvendelsen ikke til en tilfredsstillende løsning, kan du vælge at indbringe din klage for Det Finansielle Ankenævn, St. Kongensgade 62, 2. sal, 1264 København K, tlf. 35 43 63 33, www.fanke.dk eller for EU-Kommissionens online klageportal, hvor en klage indgives på http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage for EU-kommissionens online klageportal skal SEB's e-mail adresse seb@seb.dk angives.